نوشته هاى روزانه

ندارد
۲۷بهمن

یکرنگی

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ق.ظ


پس فردا برمی گردی. امروز رفتم یک ساعت نشستم تو راهرو که فکر کنم. فکر به اینکه کی هستم، کجایم! و چی می خوام. به جایی نرسیدم، 

آسون نیست پیدا کردن مرز خود و غیرخود. آسون نیست فهمیدن فرق بین چیزی که دوست داری باشی و چیزی که هستی. آسون نیست بفهمی که اون چیزی که دوست داری باشی و آرزوهات مال خودته یا آرزوهای یکی دیگه بوده که افتاده سر راه تو و توی خنگ هم جدیشون گرفتی. 


باید بیشتر بنویسم، اینطوری بیشتر یادم می مونه که دنیا فریبکار هست و وقت اندک. خلاصه یک ساعت تلاش کردم که ذهن م رو مثل این تخته پاک کنم، ولی نشد... یاغی اند. دوباره تلاش می کنم. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷
آقاى الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی